Als wij iets weten, dan is het wel hoe je een goede eerste indruk maakt en welke tips en tricks er zijn om tijdens een sollicitatieproces toe te passen. Deze delen we graag met je.
INCLUSIEVE VACATURETEKSTEN: NOODZAKELIJK OF OVERBODIG?
Diversiteit is nog niet bij ieder bedrijf een prioriteit op de werkvloer. Laat staan in vacatureteksten. Ondanks de grote aandacht voor diversiteit en inclusiviteit in de media is er nog te weinig bewustzijn voor dit onderwerp. Dit vinden wij niet alleen noodzakelijk, maar het
DISCRIMINATIE BIJ EEN SOLLICITATIE; EINDE DAG GROTER
Diversiteit, het staat op steeds meer agenda’s van organisaties. Dit is wat ons betreft goed nieuws. Maar het is helaas ook nodig, want er gaat nog steeds geen week voorbij of discriminatie op de arbeidsmarkt komt wel ergens in het nieuws. Of het nu gaat
Bindingsangst of wedding material? Tips voor het aantrekken van talent
Heb je als werkgever last van zakelijke bindingsangst of durf jij je voor lange tijd te binden aan je werknemers? Het aantrekken van talent is vergelijkbaar met het jezelf profileren op Tinder: ga je voor wedding material of een one-night-stand? Dus, ga je voor
Sollicitatietips, je wordt ermee overspoeld door recruitment organisaties. En dan komen wij ook nog eens met tips aan hoe je jezelf het beste kunt representeren tijdens een sollicitatiegesprek. Dat klopt. Echter, komen wij niet met tips zoals: ‘Je telefoon uitzetten, beleefd zijn, niet in
HET GEHEIM VAN DE GUNFACTOR TIJDENS SOLLICITATIEGESPREKKEN: IETS VAN DEZE TIJD OF ACHTERHAALD?
Je bent op zoek naar een nieuwe baan. En in deze tijd, ben je helaas niet de enige. Sterker nog, de werkloosheid in Nederland is in jaren niet zo hoog geweest. Er is dus sprake van veel vraag en weinig (minder) aanbod. Dit bezorgt
Wij gebruiken cookies om onze site en onze service te optimaliseren.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.